tisdag, juni 22, 2010

Så då..

Då var läkarbesök och prover avklarade. Nu är det bara att vänta på provresultaten och se vad dom säger. Det var ju massa olika prover igen för att se vad som spökar.

Jag fick börja med en ny medicin idag iallafall, vilket kändes som ett knytnävslag i ansiktet på mig. Jag borde kanske inte reagera, men för mig kändes det som ett jävla nederlag.

Om det nu inte är sköldkörtel eller något annat så är det helt enkelt så att det sitter i huvudet på mig. Psykiskt!! All denna smärta och min jobbiga mage o all inre stress jag känner sitter i huvudet på mig. Jag vill inte det. Det hade varit lättare om hon sagt att hon hade hittat något fysiskt fel på mig. Nu har i och för sig denna tabletten ett jäkla brett hjälpområde. Den ska hjälpa mig mot dom problem jag har. Men just att det är en anti-depressiv tablett, gör att jag känner mig.. jag vet inte.. det är då fan skit att jag inte fixar detta, tycker jag. Jag tycker att jag har kommit så långt från det att jag var så jätte sjuk. Men tydligen ligger det kvar ändå, fast i en annan form än innan.

Ja ja.. kan dom hjälpa så är det ju jätte bra. Men jag är inte direkt jätte sugen på att börja med dom ska jag väl säga. Det är sommar och sol och som alla SSRI-preparat så har även dessa samma biverkningar dom första 2-3 veckorna. Jag vill inte!!!!!

Till något roligare då..
Måste säga att jag hade jävligt roligt i lördags. Johannas min när vi tog i för kung och fosterland "Ja må hon leva.." ha ha ha ha.. den var obetalbar.
En väldigt trevlig lördag hade jag iallafall med alla tjejerna. Tack!!!

Heylie är uttråkad så jag tänkte ta mig en svängom till lekparken med henne lite.

See u later!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar