söndag, juni 27, 2010

Trevlig midsommar

Sol, värme, trevligt sällskap, god mat.. det kan inte bli bättre för en midsommarafton.
Vi tog barnen och åkte iväg och badade en sväng. Trodde nog faktiskt inte dom skulle bada men dom hoppade glatt i.




I torsdags fick vi även lilla Bosse. Han är så söt så man kan äta upp honom.




Eller hur?

Annars händer det inte så mycket. Heylie har nog fått en ny öroninflammation skulle jag tro. Inatt vaknade hon för hon hade spytt ner hela sängen och sig själv. Men sen var det inget mer. Det är så himla svårt det här med mjölken att hålla henne borta från det. Som för en stund sedan så hade Lucas ätit youghurt och spillt en droppe som jag inte såg. Och alldeles nu hade något barn tagit chips och spillt på golvet som Heylie ju stoppade i munnen. Jag läste precis att mjölkallergi och upprepade öroninflammationer kan hänga ihop.
På måndag får vi ringa barn igen och be om hjälp att lösa ut den här härvan. Nu är hon ju inskriven där för sin mjölkallergi.
Dom tog ju blodprov på mig för att se, jag vet ju att dom gärna inte gör det på barn, för det kan vara missvisande, men det kan ju inte skada att kolla iallafall tycker jag.

Ja, det var la allt för denna gången.


PISSLESS!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar